31 Mart 2008



gnarls barkley başarılı...

5 yorum:

pass dedi ki...

maybe I'm crazy maybe you're crazy böyle muhteşemus bi müziki dünyamıza kattıkları için hep başarılı olcekler..bi de burdan gnarls barkley yetkilisi sevgili skör'e seslenmek istiyorum: tencere neden hala booooş? :)
saygılar..

Passiflora dedi ki...

:) oo hoşgeldiniz mahlasdaşım. ben de sizlerden öğrendim evet, itiraf ediyorum lastfm sayfanızdan gördüm ama senin mi skörün mü emin değilim :)

Passiflora dedi ki...

ya o değil de bu koyduğum youtube linki baktıkça netleşiyor mu yoksa astigmatım mı azdı? yeni de gittim ama göz doktorunaaa

pass dedi ki...

en sağlam yerim gözlerim bana güvenin :P baktıkça netleşmiyor. fluuu hep :D

skoer dedi ki...

tencereye atmadan önce tekrar tekrar dinleyeyim dedim. ama madem acele ediyorsunuz. buyrun o zaman.