13 Ocak 2008

acaba pamuk prenses mutlu mu?

Hani Pamuk Prenses'i öldürmek için ormana götüren avcı var ya, ben hep Pamuk Prenses'le o aşık olsunlar istedim. Hatta bence avcı ona aşıktı, ama açılamadı kıza. Nolurdu yani, ormanda yedi cücelerle hep beraber yaşasalardı, avlanır et filan getirirdi işte onlara.. Hem beyaz atlı prens de kim oluyor yani, iyi kalpli mi neyin nesidir bilmiyoruz, bir öpücükle alıyor götürüyor kızı, sonrasını bilmiyoruz zaten (sonsuza dek mutlu yaşamışlar, yersen). Halbuki avcı öyle mi, iyi kalpli, öldüremiyor da Pamuk Prenses'i ceylan kalbini onun eteğinden bir parçaya sarıp götürüyordu. Avcı'yla evlenseydi Pamuk Prenses, o prens salağı de göt olsaydı keşke, narsist herif nolcak.

12 yorum:

sarper dedi ki...

ya ben bi kere bu cücelerin tavrını hiç onaylamıyorum, yahu hemen kızı prense veriyorlar... ulan insan bu kadar mı otoriteye itaatkar olur! önce bir çek kenara, sor bi, içkin kumarın var mı diye, bak adam bile oğluna demiş "ben sana vali olamazsın demedim, adam olamazsın dedim" diye, bu adam da prens oldu belki ama adam oldu mu? üstelik prens olunmaz, prens doğulur(?)... yani, adam şu güne kadar elle tutulur bir şey yapmadan prens olmuş olabilir... sen git, kızı öp, versinler sana... ulan zaten ormanın ortasında izole bir yaşam sürdüren yedi tane eşcinsel cüceye kızı emanet edende kabahat!

Passiflora dedi ki...

evet böyle sapık sapık şeylerle büyütüyoruz çocuklarımızı sonra ne idüğü belirsiz adamlara kadınlara aşık oluyorlar işteee.

piel roja dedi ki...

işte budur. ben biliyordum zaten yalnız olmadığımı.
küçükken bu hikaye anlatıldığında hep o avcının prensese aşık olduğunu, bunu anlayan prensesin de, kariyerde parada mülkte gözü olmayıp, o iyi kalpli avcıya döneceğini düşünürek filmin, pardon masalın sonuna kadar bekledim bir ümitle. tıpkı o avcı gibi.

Passiflora dedi ki...

avcı sempatik adam işte ondan :)

sarper dedi ki...

sempatik mi?! ulan adam canını koydu ortaya sen kalkmış "sempatik" diyorsun... sonra da kalkıp aşk falan diyorsunuz... şu avcıyı resmen sempatik diyerek harcadın ya... yok yok, müstehaksınız siz beyaz atlı prenslere... [bunun hayatımda ettiğim/duyduğum en ilginç beddua olarak tarihe geçmesini rica ediyorum yetkililerden]

Passiflora dedi ki...

evet ceza olur ancak beyaz atlı prensler. o ne adamın atı bile beyaz, gay midir nedir (ak gandalf ayrı)? at dediğin siyah olur, koyu kahve olur, alnında beyaz leke olur ne bileyim. bi de evet hata ettim avcıya, ama neden sempatik dedim? hani canını koydu adam ortaya, cesur sonra itaatkar değil, kendi etik ilkeleri var filan bunlardan dolayı, yaa yaa.

Gorgonthalas dedi ki...

Avcı eziklerden bence, ona buna yalan söylüyor, kaçıp prensesin yanına gelmiyor. hayatını tehlikeye atışı bile sinsice, yazık değil mi ceylana mundar ettiği.
prensi düşünsenize, onca baskı altında; diğer krallığın prensesiyle evlenmek zorunda.
kendini vurmuş ormana, yılmadan beyaz kalabilen atıyla.
siyah atlara kara şövalyeler biner. simgesel anlatımlar. örneğin cüceler neden 7 tanedir, 6 değil. doğanın yaratıkları göze hoş gelmesi açısından çift değil tek sayı halinde takılırlar.
en samimi bulduğum kraliçedir. takıntılarından çekinmez hedefi için türlü oyunlar yapar. sempatik olan odur, diğerleri sahte; ama "iyi" gözükenler işte...

Passiflora dedi ki...

ne sinsisi yahu, adam baya kaçırttı kızı, pamuk prenses mi ölseydi yani? hem o kraliçede de vücut algısı bozukluğu ve narsisistik kişilik bozukluğuna ek olarak antisosyal kişilik bozukluğu da var yani kendini dünyanın en güzel kadını sanarken bir de katil oluyor ya da başkalarını suç işlemeye zorluyor. yiyorsa kendisi öldürseydi yani kızı, anca uyuttu işte, büyücülüğü de bu kadar..

eternalsunshine dedi ki...

herkes haklı, şaşırıp kaldım. :)

hiç kimse ve hiç bişey hakkında hiç bişeyler dedi ki...

avcı aşkı için savaşmıyor, gerzek herifin teki alıp götürüyor işte kızı.. olayın özeti budur; aşkın için savaşmazsan başkasının alıp gidişini öyle g.t olarak izlersin.. hayatın gerçekleri işte!

hadibesende dedi ki...

İzleyenler olmuştur. Barış Bayraktar’ın yönettiği bir kısa film vardır “Pamuk Prenses” diye. Pek bir farklı yorumlar masalları :) Erkan Can ile karşısındaki oyuncu arasında aşağıdaki diyalog geçer.

-En azından küçükken anamızın koynunda masallar dinledik be abi!
-Masallar da berbattı be oğlum.
-Ben çok severdim be abi. Hep böyle mutlu sonlar, mesajlar falan, güzeldi yani.
-Sana öyle geliyor pantolonun üstünden. Neydi o karının adı? Hani 7 tane göttenbacaklının evine giriyo da..
-Pamuk Prenses mi abi?
-Ha. Şimdi bu pamuk prenses neden hiçbir cücenin koynuna girmedi?
-Cüce oldukları için abi.
-Cüce oldukları için. Çocuklara verilen mesaj bu işte. Neymiş cüceler sevişemez. Peki bu cüceler insan değil mi? Senden, benden ne farkları var? Ha? Senden, benden ne farkı var? İşine geldiğinde “boyutu değil, işlevi!” işin içinden çıkıyorsun, hötörofluk yapıyorsun. Sonra da cüceler pamuk helva yiyemez. Yok ya! Olmaz öyle şey!
-Haklısın abi!

İzlemek isteyenler için. http://youtube.com/watch?v=69AdQUUlnqY&feature=related
(3 bölümdür, bu ilk bölümün linki.)

Passiflora dedi ki...

hiçkimse ve hiçbir şey hakkında hiçbir şeyler,
yorumunu görmemişim heralde (4 yıl olmuş ama olsun). şu anda sana tamamen hak verdim, avcı aşkının arkasında durmalıydı, gerekirse savaşmalıydı, bırakıp gitmemeliydi.