24 Kasım 2007

su bütün dilleri biliyor


what the bleep do we know'u izledim. bir gün önce de anjelika akbar'ın vereceği konser ile ilgili röportajını izlemiştim televizyonda. ortak konuları suyun hafızası olması; şöyle ki bir su şişesine üstüne hiçbir şey yazmadan bir gece beklettiğinizde baklava dilimi gibi bir şey olurken üstüne sevgi sözcükleri yazıp ya da birkaç kere seni seviyorum filan deyip bekletildiğinde ve sabah dondurulup mikroskopta bakıldığında çok harika şekiller ortaya çıkıyormuş (burda fotografları var). e insanın da vücudunun çoğu sudan oluştuğuna göre bazı çıkarımlar yaparsınız artık. bunlar quantum fiziğiyle ve bilişsel psikoloji teorileri ile de uyum içersinde ayrıca.

sırça başlığımı da değiştiriyorum. ameliyat oldum baktım, o kadar acıya katlanabildiğime göre cam kadar da kırılgan değilmişim hahayt. ne yapsam ne yapsam, kendini karbon sanan boşluk olabilir belki.

1 yorum:

bedbug dedi ki...

vallahi bravo.. güne böyle bişi okuyarak başlamak çok güzel oldu benim için.. ayrıca bu su olyının üzerine düşmek lazım. baya fantastikmiş.