15 Nisan 2007

Beypazarı


Afsad'la gittiğim gezi. Devamı burda. 

5 yorum:

Cem Vedat ISIK dedi ki...

2004 yilinda gittigim Beypazari ile ilgili en ilginc detay son derece misafirperver olmalariydi bana gore. Daha once ne kadar misafirsever olduklarini duymustum ancak karsilastigim muamele beni fazlasiyla sasirtti. Hava/yol durumunu ogrenmek icin telefonla aradigim Meteoroloji Müdürlügü'ndekiler sadece hava durumunu degil, gezip gormem gereken yerleri de anlatmislardi. Bir de Ankara'dan geldigimizi anlayan garsonun eski bir albumu getirip bize Beypazari tarihini anlatmasi var ki... "Öyleymişti, böyleymişti" diye yöresel anlatimiyla ;)

skoer dedi ki...

Beypazarı kurusu kesinlikle Beypazarı'nın vazgeçilmezlerinden. Lakin yanına yemek için havuç lokumu almamış olmanız beni derinden üzdü, yani sizin adınıza.

Passiflora dedi ki...

bence de misafirperverlerdi ama sanırım 2004 yılına göre baya bir de uyanık olmuşlar bir şeyler satma konusunda. bir teyze vardı bi tezgahta kendi yaptıklarını bir tezgahta 10 yaşlarında olan kızının incik boncuk şeylerini sattırıyordu, demek ticari zeka böyle öğreniliyor dedim. biz mesela afsad olarak tarihinden baya bir bihaberiz, ama diyebilirim ki yemekleriçok bilgilendiriciydi :)

havuç lokumu yemedim ama sevmem gibi geldi de cevizli sucuk yedim, mükkkeemmel bir olaymış. eve almadım ama sakıncalı sonuçlar doğurabilir diye.

bedbug dedi ki...

süpermiş vallahi.. değimiş sabahın köründe kalkmana demek ki.. yemekler hakkında bu kadar detay vermen de şaşırtıcı olmadı benim için.. eheh afiyetler olsun her açıdan..

Passiflora dedi ki...

hehehe teşekkür ederim, gelsem de bir kaşarlı dürüm döner yesek yav.